احمد مسعود چند ساله است / احمد مسعود فرزند احمدشاه مسعود از فرانسه خواست مردم افغانستان را رها نکند و سلاح و مهمات در اختیار او بگذارد

در ۵ دسامبر ۲۰۱۹ به عنوان جانشین پدر خود در زادگاهش پنجشیر معرفی شد. احمد مسعود زاده ۱۹ سرطان ۱۳۶۸ سیاستمدار افغانستانی و فرزند احمد شاه مسعود است.


پسر احمدشاه مسعود خواستار مقاومت علیه طالبان شد جهان Dw 16 08 2021

احمد مسعود نیز مدعی شده که او و سربازانش تا آخرین نفس مبارزه خواهند کرد.

احمد مسعود چند ساله است. احمد مسعود رهبر مقاومت در ولایت پنجشیر گفت اگر طالبان دولتی فراگیر ایجاد و آزادی و برابری شهروندان را تأمین کند او حاضر است فعالیتهای خود علیه این گروه را متوقف نموده و از سیاست کنار برود. احمد مسعود متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ اهل پنجشیر افغانستان می باشد. صدیقه که احمد شاه مسعود او را پری صدا میزد فرزند جنگ است و در افغانستان به دنیا آمده در 17 سالگی و در اوج جنگ به صورت بسیار محرمانه با مسعود 34 ساله ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک پسر و 5 دختر است.

او فرزند و جانشین احمدشاه مسعود قهرمان ملی افغانستان و شیر دره پنجشیر است که بعد از شهادت پدرش به جانشینی او برگزیده شد. احمد مسعود پسر احمد شاه مسعود فرمانده جبهه مقاومت علیه طالبان که در سال ۲۰۰۱ ترور شد هشدار داده است که. به گزارش جویاخبر احمد مسعود متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ اهل پنجشیر افغانستان می باشد.

در سرزمینی چندقومیتی مانند افغانستان این حادثه زخم عمیقی است بر پیکر مسلمانی که برخی مسعود را بر سر آن تکفیر میکنند و برخی دیگر این ادعا را نمیپذیرند که در این پرونده با پسر احمد شاهمسعود درباره او گپ زدهایم. احمد مسعود زاده ۱۰ ژوئیه ۱۹۸۹ در پنجشیر فرزند احمد شاه مسعود است. احمدشاه مسعود در زمان حیات به شیر دره پنجشیر معروف بود.

احمد مسعود معتقد است که در طول این بیست سال آمریکاییها و افغانها آرمانها و مبارزات مشترکی داشتهاند و اکنون واشینگتن باید به حمایت از مسئله آزادی ادامه دهد و افغانستان را در برابر طالبان رها نکند. وی در نوامبر ۲۰۱۶ به عنوان مدیر بنیاد مسعود منصوب شد. ۱۰ سال پیش دو روز پیش از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر در آمریکا در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ احمد شاه مسعود در یک سوء قصد در ایالت تخار افغانستان کشته شد.

ازیک نگاه حرف های احمد مسعود راست استچراکه موقع پدرشان ازدنيا رفتخیلی کم سن و سال بود حالا اگر هرچیز هم پول و دالر که هم از خیرات سری جهاد بوده باقی مانده بوده بدست مسؤل مالی ویاران که با مسعود بود ویا برادران مسعود. ما افغانها در همان شرایطی هستیم که اروپا در سال ۱۹۴۰ قرار داشت. او که به شیر پنج شیر معروف بود یک سال پس از مرگش از سوی دولت حامد کرزی لقب.

بیوگرافی احمد مسعود و همسرش. من با مردمم در پنجشیر هستم و کنارشان میمانم فیلم ایران درودی به کرونا مبتلا شد. این گروه که نام خود را جبهه مقاومت ملی افغانستان گذاشته اند در مناطق کوهستانی پنجشیر در شمال کابل سنگر گرفته و با پیوستن سربازان افغان تعلیم دیده.

احمد مسعود وضعیت امروز افغانستان را با اروپای آغاز جنگ جهانی دوم مقایسه کرده و نوشته است. اون چندین بار به افغانستان سفر کرده و در تاریخ ۷ فرودین سال جاری مراسم یادبودی که احمد فرزند وی. وی در نوامبر ۲۰۱۶ به عنوان مدیر بنیاد مسعود منصوب شد و در ۵ دسامبر ۲۰۱۹ در آرامگاه پدرش در دره پنجشیر به عنوان جانشین وی معرفی شد.

احمد شاه مسعود به روایت همسرش. هر چند افغانستانی ها مقامات امریکایی و اروپایی می. پسر او احمد مسعود ۳۲ ساله چند سال گذشته را صرف تلاش برای احیای کار پدرش با تجمع ایتلافی از شبه نظامیان برای دفاع از شمال افغانستان کرده است.

لوی در یک سال اخیر فعالیت خود را به افغانستان و احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود متمرکز کرده است. چرا من امسال دست به کار شدم. بسیار از دوستان وقتی نزدم میآیند و مرا به عجله و زود وارد شدن در سیاست سرزنش میکنند.

قیمت سکه طلا و ارز شنبه ۱۳ شهریور اینفوگرافیک عبور قربانیان کرونا در ایران از ۱۱۰ هزار. او فرزند و جانشین احمدشاه مسعود قهرمان ملی افغانستان و شیر دره پنجشیر است که بعد از شهادت پدرش به. احمد شاه مسعود روایت صدیقه مسعود عنوان کتابی است که به تازگی در ایران.

فرزند احمد شاه مسعود. برخی رسانهها به نقل از منابع نزدیک به احمد مسعود خبر دادهاند طالبان به ولایت پنجشیر حمله کرده اما حملات آنها دفع شده است. گفته شده اکنون درگیری به صورت پراکنده در برخی نقاط جریان دارد.


احمد مسعود مردم افغانستان را به مقاومت در برابر طالبان فراخواند Euronews


گفت وگو با احمد مسعود پسر احمد شاه مسعود Youtube


گفت وگو با احمد پسر احمدشاه مسعود او برای من مراد معلم و پیر طریقت بود شهرآرانیوز


احمد مسعود فرزند احمدشاه مسعود از فرانسه خواست مردم افغانستان را رها نکند و سلاح و مهمات در اختیار او بگذارد


احمد مسعود ویکی پدیا دانشنامه آزاد


احمد مسعود رسما جانشین قهرمان ملی شد ایندیپندنت فارسی


بیوگرافی احمد مسعود پسر احمدشاه مسعود تصاویر


بیوگرافی احمد مسعود پسر احمدشاه مسعود تصاویر


فرارو سخنان احمد مسعود درباره عزاداری امام حسین ع


احمد مسعود بیوگرافی پسر احمد شاه بچه شیر تازه نفس پنجشیر


ورود احمد مسعود به عرصه سیاسی افغانستان Sputnik Afghanistan


Farsi Ru احمد مسعود فرزند قهرمان ملی افغانستان آرمان و راه پدرم تعقیب نشد


سکوت ۱۲ ساله شکست روایت پسر احمد شاه مسعود از شهادت پدر


فرارو تصاویر شباهت عجیب پسر احمدشاه مسعود به پدرش


بیوگرافی احمد مسعود پسر احمد شاه مسعود کیست اینستاگرام شبونه


فرارو تصاویر شباهت عجیب پسر احمدشاه مسعود به پدرش


بیوگرافی احمد مسعود پسر احمد شاه مسعود کیست اینستاگرام شبونه


احمد مسعود بیوگرافی پسر احمد شاه بچه شیر تازه نفس پنجشیر


بازگشت احمد مسعود به عرصه سیاسی افغانستان ایسنا

LihatTutupKomentar